Doktor 2 aylıkken küçük cikio dedi takip etcez dediler tekrar gittiğimde normale dönmüş iyi dedi tekrar 4 aylık kontrolünde küçük ilerlemedigini söyledi beyin cerrahiye yönlendirdi bu durumu yasiyan warmi lütfen benimle paylaşırmisiniz cok canım sıkılıyor bu durumu arastirmktan kafam kazan gibi lütfen yardımcı olurmusunuz