Ilkbebe29- Memede uyuyunca dudağının kenarına dokunun,ayaklarını gıdıklayın hafifçe,üstünden bi parçayı çıkarın çorap şapka vs ya da altını açın,azcık hareketlenip tekrar emer.İlk 2 ay bizim de böyle geçti.Bunları öğrenene kadar ben de Bu yüzden yarım saatte bir emziriyodum..Sağlıkla büyüsün🙏🏻