Merhabalar guzel annelerim size bir sorum olacaktı kızım 8. Ayına girdi ben emziriyorum ama doğduğundan beri hep uyku sorunu vardı uyumuyordu gündüzleri emziriyordum hemen uyuyor yataga koyuyordum uyaniyordu hep boyleydi sonra mama vermeye karar verdim çünkü mememi aldığında uyuduğundan emmiyordu öğlen aksam ve gece yatark3n mama veriyorum ek gidayada gectik ama mamayı birakmadın istiyor yinede bazen hazırladığım gıdaları tuketmiyor bazende güzel yiyiyor sorum mamayı bırakmasam böyle devam etsem olur mu yani yada ne zaman tamamen kesmeliyim gecede dahil