Herkese iyi geceler anneler
avent emziğimizi yeni almıştım kaynattım bebeme denettim tutmadı elinde oynuyodu neyse sonra nasıl olduysa kıyafetlerin arasında kalmış ve bi güzel makine de yıkamışım 😬 ben bu emziğe veda edeyim mi şimdi napayım gri bi görüntü oldu düzelmedi de 😅