Sebosunuzzz Bebeğim bugün hiç kakasını yapmadı çok sık kontrol ettim sürekli dolu dolu idrarını yaptı ama kakasını yapmadı 39 günlük kabız mı sayılıyor :((
papatya_1125 Sebosunuzzz bir aydan sonra azlabiliyor. Sadece anne sütü alıyorsa barsaklar sütü hızlıca emip boşaltım gondermeyebiliyor. Bir de bağırsakları tam daha gelişmediği içinProbiyotik kullanmak çok faydalı oluyor. Bir doktor amdanisip probiyotik kullanmakta fayda var
Funda_yakut Sebosunuzzz Korkma canım eğer ağlayıp okunmuyorsa huzursuz değilse sorun yok doktorlar 10 güne kadar yapmamalarını normal karşılıyor
asena0609 Sebosunuzzz Anne sütü alıyorsa 10 gün mama ile besleniyorsa 3 gün kaka yapmaması normal diye biliyorum zaten kabız olur tuvaletini yapamazsa anlarsınız çünkü aşırı huysuz oluyolar
tugceizgi Sebosunuzzz kabız değildir muhtemelen. Ben karnını sağ tarafa doğru ovalayıp bacak hareketleri yaptırıyordum yapıyordu sonrasında. Kabız olduğunu düşünürsrniz de salatalık yiyin. İshal yapıyor diye duydum