Bebeğim 3 aylık ve cok fazla kusuyor ne yapa bilirim normal mi
Ipek1-Ecem ishalde var mi ve varsa rengi ne renk
azraklkn çok fazla kusuyor ve ishalde oluyor yeşilimsi sarı renkte
Ipek1-Ecem rota olabilir 1 ay olmus hala devam ediyor mu
azraklkn yok şuna normal herşey çok şükür