Ftmkzldg Merhaba arkadaşlar 2 aylik bebegim var bugün kalça cıkıkligi icin ultrsyona girdik sağ kalçasında gevşeklik varmış 1 ay sonra tekrar çağırdılar başına böyle birşey gelen var mi
EB1219 Canım benim bebegimde 8 aylik cuma günü kontrole gittik röntgen çekildi sol kikirdaginda gelişim geriliği var gibi dedi bizede 3ay sonra kontrole çağırdı