Bensuuu1 ah o her atak donemınde az cekmedim hepsini ağır bi şekilde atlattık derken 2 yaş sendromunun 18 aydan itibaren gelmesiyle herşeyi fırlatmalar hiçbişey yokken cığlıklı aglamalar yediğim dayaklar inatlaşmalarr birde hiçbizaman üstüne gitmem kızmam akşama kadar bütün cekmeceleri indirir bütün gün oğlumla ilgilenirim cok sabırlı biriyimdir ama gerçekten sabrımın sonlarına geldiğim oluyor birde atak donemı bakıyosunız geldi 30 gun surucek biliyosunuz 30 gum sonra gerçekten cocuga bi sakinlik geliyor bunda oyle değil artarak devam ediyo 🤣