Kızlar kimden destek alabilirim 2 aylık bebeğim var büyük kızım 2,5 yaşında hem uyku sorunu hemde kardeşine şiddet uyguluyor zaten çok hareketliydi bebekten sonra dahada oldu agresifleşti inatlaşıyor. Uyku sorunu hep vardı derin uyku geçmiyor sallıyorum uyanıp peşime geliyor birde pışpış müziği ile uyuyor Kardeşine gelirsem şiddet uyguluyor onun yanında bebeği sadece emziriyorum başka yaklaşmıyoruz bile hem seviyor hem dövüyor sakin kalıp her seferinde anlatıyorum ama artık zorlanıyorum. Pedagog mu ilgilenir psikiyatriye mi götürmem gerek bu 2 konu için ? Akıl verinn