Oğlum 10 aylık hastalıktan yeni kurtulduk sayılır dünle bugün iyiydi. Fakat 2-3 gecedir uykusunda kısık sesle ağlamaya başlıyor ve cimcik atılmış gibi ağlıyor bi 10 dk sesleniyoruz ışık yakıyoruz tepki vermiyor. Allah korusun aklıma kötü şeyler geliyor neden olabilir böyle bişey yaşayan var mı?