hepi_anne Y-1A gümüş kapak kullaniuir musunuz mutlaka kullanın kullanmıyorsaniz çok iyi geliyor. Ben gümüş kapak ve eczacı arkadaşımın karışımıni kullandım et parçası kopuyordu ağlayarak emziriyordum 5 günde falan tamamen geçti
i23m Lansinoh kullanmaya çalışıyorum bu ara çok düzenli kullanamadım ama ilk emzirme dönemimde çok işe yaramıştı