Hayırlı ramazanlar hayırlı geceler kızlar 🥰 35 gün oldu doğum yapalı. 35+2de çok da minik olmayan bir kız doğdu 🥰 aslında 2.çocuğum ama 3 sene geçtiği için bazı şeyleri unutuyorum. Gelelim soruma. Gece artık ben uyandırmıyorum kendi 3-4 saatte bir anca uyanıyor acıktığı için. Sakinleştirip geri uyutsam çok mu abartmış olurum. Yoksa daha var mı zamanımız onun için. Beslenmeyi hangi ayda kesiyorduk. Prematüre sayılacak bir haftada doğduğu için biraz da kıyamıyorum. Tecrübelerinizi duymak isterim. Şimdiden teşekkürler 🥰