Ozge1994 Bebeğim iki aylık grip oldu ateşi 37 37,4 gidip geliyor ne yapmalıyım doktor calpol verdi korkuyorum kullanmaya
Emineyakar Ozge1994 atesi cok olursa 4 saatte bir cay kasigiyla verin eger fazla olmazsa 6 saatte bir verinz