Ballibademin_21 beni sakin yanlis anlamayın sizi telasa vs kaptirmak icin soylemiyorum sadece benzer bir durumu yasayan ve su anda 3.5yasinda oglu olan bir arkadasimin ogluda boyleydi o disari cikarken bebek aravasina o kadar cok araba aliyorduki yer kalmiyordu en buyuk dozeri ile uyumak istiyordu krese basladi ve sadece yasitlariyla yarim donem gidebildi cunku arabalardan baska kimseyle oynamiyor hicbir oyuncaga ilgi duymuyordu farkli bir oyuncagi eline alsa en fazla on onbes dakika oynuyor sonra birakiyordu.pedegoga goturduler ve birden değil ama yavaş yavaş araba sayisini azaltin demis pedegog en son bir tane kalana kadar buna devam edin uykuya geciste uyku arkadasi olarak ilk bir yasa kadar burada oneriyorlar peluş oyuncak hayvanlar vs ama daha sonrasinda gereksiz görülüyor.arabalarla sizin sandiginizdan daha guclu bir bag kurmus olabilir ihtayac duydugu daha büyük bir araba yani daha büyük bir destek ilgi olabilir tabi ben doktor degilim sadece okuyunca dikkatimi cekti yazmak istedim.