Gzddde yan yatırdığında arkasına yastık koyabilirsin sırt üstü yatarsa kafasını çevirebilirsin ve kusmuğundan boğulmasından korkma çünkü refleks olarak kusmuğu dışarı atıyorlar ve dünya sağlık örgütü en sağlıklı bebek yatırma şekli için sırt üstünü uygun görmüş ben bazen yan bazen sırt üstü yatırıyorum gazı çok olursa yüzüstü yatırıyorum ama sürekli kontrol ediyorum gözetimimde oluyo yüzüstüyken çünkü uykuda farketmeyin kafasını düz koyuyo