Kedigiller biberondan kesinlikle uzak durun bence,ya kaşık biberonla verin ya da şırınga ile.Bebeğinizi göğsünüze koyup siz ya da eşiniz göğsünüzün üstünden şırınga ile mama verirseniz bebeğinize hem göğsü emecektir hem de mamanın göğüsden geldiğini sanacaktır.Bunu birkaç kez deneyip memeye iyice alişmasini sağlayabilirsiniz.Ben de ilk hafta emzirme konusunda çok zorlandım,yeterli degildi sarılığı arttı mama vermek zorunda kaldım.Tabi doktorum önerdi az bir söz mama veriyorduk.Sonra göğsüme alışınca mamayi da biraktik bir hafta icinde.Şuan yaklaşık 16 aylık oğlum,aşırı derecede memeye düşkün bir çocuk oldı,sıkıldıkça emmeye gelir🙈