Annem-65 Selâm arkadaşlar kızım 8bucuk aylık yaklaşık 2haftadir ne mama ne ek Besin hiçbir şey yemiyor herşeyi red ediyor ağzına zorla birşeyler verince saatlerce yutmadan tutuyor çok zayıfladı doktora götürdüm dış çıkarma evresinde normaldir diyor ama onun bu hâli beni çok üzüyor neler yapabilirim bu durumu yaşayan varmı nasıl atlattiniz benimle paylaşırsanız sevinirim
Nereleregidem Annem-65 biz de bugün gittik aynı sebepten. Çinko damlası verdi iştah açar diye ama biz kan verdik cinkosu az çıkmış bir de enfeksiyon var hafif ondan olabilir dedi
anneleri-bisalin Annem-65 geçici bir durum aynı şeyleri yaşadık hep üzülmeyin aç olan çocuk yer zaten bu diş atagindan sonra herşey düzelecek 🤗
Siyah-Beyaz Annem-65 1 yaşında benim kızım da öyle peşine dolaşıyorum. Ağızana bi lokma gitsin diye şekilden şekile giriyorum. 2 ya da 3 kaşık alıyor bitti
Annem-65 anneleri-bisalin telaşlandim onu hiç böyle gormedim yüzü kaşık kadar kaldı yavrumun teyzesi,🥺
Annem-65 Siyah-Beyaz bütün gün işimi bırakıp yürütece koyup bende koşturuyor um ama yok sanki Allah tarafından besleniyor
Tasoz Bende şurda bekleyeyim, 8,5 aylık oğlum yaklaşık 2 haftadır hiç bir şey yemiyor, diş çıkardı üstüne birde hasta oldu, geçicidir diye umuyorum 🤦♀️
Fatmanurdmn Tasoz ay benim kızımda aynı 8,5aylik diş çıkarttı hasta oldu hiç bisey yemiyor çok huysuz zaten zayıf küçük doğdu olan kilosu da böyle gidecek