DolceBabanne ben almadım böyle şeyleride hiç sevmiyorum acıkcası yani o nedrnle satmak istiyorum. Çoğu çocuk seviyor ama maalesef bizimki evin dışında süremiyor çünkü evde de alan kısıtlı ayrıca evin dışında süremiyor çünkü köy tarzı bir yerde oturuyoruz dışarda saldırgan köpekler var maalesef ben çıkaramıyorum zaten onun dışında evde de boşyere kalabalık etsin istemiyorum o yüzden satmak istedim evet pahalı sanırsam Mercedes olduğu için pek anlamam ama