Gamzelim11 Kızlar iyi akşamlar 4 aylık bebeğim var dişlerinin yarışı görünüyor neredeyse çok acı çekiyor normalmi bu durum ne yapıp rahatlatabilirim fikir verin lütfen kafayı yicem durmadan ağlıyor bende ağlıyorum çok üzülüyorum dış jeli suruyorum fayda etmiyor
Ececi Gamzelim11 geçen hafta bizim de öyleydi ama ateşte vardı biraz 38,5a kadar çıktı 3 gün düzenli calpol dolven dönüşümlü kullandık rahatladı biraz. Ama biz acile gitmiştik doktor önerdi ve bebeğim 10 aylık.
cbkckbr Gamzelim11 zeytinyağının içine beş altı tane karanfil atın bekletin damaklarına masaj yapın bununla çok rahatlatıyor
oznur0614 Tetagil granül var eczaneden sorup alabilirsiniz. Bizde 4 ay bitmek üzere sanırım yaklaşıyoruz o döneme 🥺
Demoscummm Gamzelim11 ben Calgel diş jeli kullanmıştım bebeğim epey bi rahatlamıştı, yeşil soğan da verebilirsiniz o da uyusturuyor. Ateşi çıkmadığı sürece Calpol vermenizi tavsiye etmem açıkçası, doktorunuz daha iyi bilir. Sıkıntılı bi süreç şifalar dilerim.