ecesmomm Merhaba tatli bebislerin güzel anneleri ❤️ Size bir sorum olacak sezaryen olali 8 bucuk ay oldu ve dikiş bolgemin yaygin cevresindeki hissizlik hala gecmedi cimciklemeyi igne batirmayi dahil hissetmiyorum ne zaman geciyor bu hissizlik
ezgiiturkk ecesmomm 12 ay olacak neredeyse ben hissetmeye başladım ama diğer bölgelerim gibi değil tabi. Çok az his kaybı var uyuşuk gibi
egeninanns ecesmomm evet vücut yapısına göre değişir dedi . Zaten dikişim bile hala şiş duruyor ben artık ümidi kestim 🥲
Nismom ecesmomm benim 13 yıl oldu kızımdan geçmedi şimdi oğlumunki eklendi üstüne yine hissetmiyorum.
Semanur45 ecesmomm Benimde 8 buçuk ay oldu bende de var hissizlik. Sanirim ordaki dokular his kaybi yaşıyo o yüzden böyle oluyo. Geçer mi bilmem. Bana gecmicekmis gibi geliyor.