adaakdu Merhaba kızlar sezaryen doğum yaptım isteğe bağlı oldu aslında biraz çatı muayenem de yapılmıştı normal doğuma uygundu 40. Haftada hla doğuramayında daha fazla bekleyemedim. SSVD yapanlar neler yaşadınız paylaşır mısınız