Ben de gazı kolay kolay çıkartamıyorum, eşim iyi çıkarıyor ama o olmadığı zaman zorlanıyorum, bir yerde okudum bebegi göbeğine kadar ılık su kovasına sokun, baya rahatlatıyor. Dayanabileceği sıcaklığı ayarlayın, biraz dursun içinde üşütmeden giydirin sonra, özellikle gece uykusından önce yardımı olur sanırım.