Kızzlaaarrr başlıktan da anlayacağınız üzere eşimle seneye tam 5 yıllık evli oluyoruz ilişkimizinde 10. Yılı oluyor bende dedim ki bi fotoğraf çekimi yakışır kızımıda küçük gelin yapıp plato tarzı bir yerde ya da saray gibi bir yerde çekim yaptırmak istiyorum önerebileceğiniz bir mekan ve fotoğrafçı var mııı 😍😍 şimdiden teşekkür ederim