Senemdgn ilgisi cok iyi. Bilgi konusunda da bana gore iyi en azindan ticari olarak gormuyor seni. Basima geleni anlatayim kisaca. Oradaki bir cok doktor birbirleriyle yarisiyorlar gibi geldi bana endokrine de gittim cunku o hissiyati verdi. Troidi var kizimin vedat hoca takip etti hep yukselince sürekli endokrine gittim oradaki doktor bana troid haric her seyi yaptiracakti neredeyse. Menenjiti vedat hoca 1 yas oncesi asla diyor endokrinci 2 aylik bebeğe yapilir diyor. Vedat hocaya soyledigimde bu durumu sakin sakin dedi 1 yasa kadar asi yeterince oluyor bu minik beden bir de menenjiti eklemeyelim zaten agir bir asi demisti. Benim deneyimlerim bunlar canim ben memnunum hatta buradaki bir kac ankarali anne ile orada tanistim 😊