Deletedmom_297 Kızlar evde elektrikli yakıyorum fakat dünden beri yakmıyorum ben askılıyla dolaşıyorum üşümüyorum kızımın üşüdüğünü nasıl anlayabilirim ? Siz yakıyor musunuz İstanbuldayım.
deletedmom4842 Deletedmom_297 termometre alın 22- 24 arası olmalı ama sen üşümüyorsun diye kızında aynı olamaz enseden göğsünden anlarsın soğuk olunca. bence yakın istanbulun kuru soğuğu var üşütmeyin
Deniz2961 deletedmom4842 cnm Bn aldım sıcaklık 26 derece kısa kollu ile ben dolsyrm ama bna serin gbı geliyor nemde 63 suan bılmıyrm ama havasız geliyor anlamadım bu ısı sanki 20 24 soguk gbı🤔
deletedmom4842 Deletedmom_297 Tamam ama yine de siz açın artık kış geliyor yavaştan sabahları akşamları soğuk oluyor ben vanda yaşıyorum eşimin işi gereği petekleri yattık o derece.
deletedmom4842 Deniz2961 Evet canım benimde evim 26 bazen 27 oluyor gerçekten çok aslında ama 24 olunca bana soğuk geliyor onun için ideal 25 de tutmaya özen gösteriyorum derece artınca peteklerin ayarını birazcık düşürüyorum