Mirac_1310 Bebeğim 5 ay 10 günlük hem mama hem emziriyorum ama artk doymuyor gibi bir de yediğime içtiğime bakıp ağzını oynatıyor sizce doktora gitmeden ek gıdaya başlamalı mıyım? Bunu yaşayan var mı
balkaymak__ Mirac_1310 doymadığını nerden biliyorsunuz.Kaç çişli bez var mesela öyle ağzını yapması da meraktan başlayın bence yavaş yavaş az kalmış zaten altı ayına
Basak2811 Mirac_1310 sağlık ocağına götürebilirsiniz .Benimkide geceleri çok sık uyanmaya başlamıştı o aylarda ben başladım beş buçuk aylık en evde yaptığım yoğurtla ☺️
menek16 Mirac_1310 agzını oynatması el uzatması doymuyor ya da ek gıdaya hazır anlamına gelmez 180 gün denme sebebi de sindirim sistemlerinin gelişimi için bence acele etmeyin doymuyorsa formül mamayı arttırabilirsiniz