Galiba başarıyorum kızlar oğlum 16 aylık ve emzirmeyi sonlandırmak istiyordum zaten sadece uykuya geçerken emiyordu ama gece uyanıp emmek istemesi beni çok yormuştu.. bugün öğle uykusu için yine emmek istedi vermedim meme ucuma bant yapıştırdım bütün sütleri içip bitirdin ve artık büyüdüğün için meme acıdı dedim 1bucuk saatlik ağlama krizi sonucu uyumadı ve en son akşam üstü 17:10 dayanamadı ve kucağıma geldi uyuyakaldı 1 saat uyudu uyanınca aşırı kucak istedi normalde böyle yapmaz neyse sonra gece uykusu için 21:45 odasına geçtik normalde en geç 9a kadar uyurdu ama ben daha çok yorulursa süreç daha kolay ilerler diye saati biraz geciktirdim. Tabiki kolay ilerlemedi 11 e kadar ağladı en son yanına oturdum kucağıma geldi suyunu istedi 1 şişe suyu içtikten sonra uyuyakaldı. Şimdi gece uyanırsa ne yapacağım bilmiyorum bu geceyi atlatırsak gerisi gelir kararlı olmak çok önemli bunu anladım yıldırmak için çığlık çığlığa ağlıyor umarım en kolay şekilde atlatırız süreci..