Caaak Kızlar 4. Aya girecek olan kızım ya ağzını şapırtadıyor yada dudaklarını yiyor gibi yapıyor yada sadece alt dudağını emiyor sürekli yapıyor neden acaba ?
O-zge09 Caaak benim bebeğim de sürekli ya alt ya üst dudağını emiyordu bazen unutuyordu ama şimdi hala ara ara yapıyor 😀