Sevolay Bebeğim 6 aylık oldu hala yan bile dönmüyor hergün dönme egzersizi yaptırıyorum yan döndürünce kendi bazen yüzüstü atıyor oda canı istemezse kendini kasıyor oyuncak koyuyorum uzanıyoe ama alamazsa ya pes ediyor dönmeyi akıl etmiyor kafaya çok takıyorum normal mi
Minnakanne1 Sevolay oğlum bir yaşına kadar asla dinmedi tutunup kalkmadı yürümedi yasını 2 hafta geçti hepsini bi anda yaptı her bebek bir değil yine de doktor kontrolünde bir sorun ben bisey olduğunu düşünmüyorum Allahın izniyle
BuzluLatte Sevolay oyun halısı var mı miniğin? Benim kızım oyun halısının oyuncaklarina tutunarak dönmeyi öğrendi belki faydası olur. Ama dert etmeyin her bebiş kendine özel 🌸
cakirmom Sevolay aynı başlığı açmıştım bende şuan 9 aylık ve tam anlamıyla yeni donmeye başladı canları ne zaman isterse ozaman dönüyorlar bence sağlıkla büyüsün 🥰
Sonikiuc Sevolay oyuncakları çok uzağına koymayın. Elini attığı gibi alabilsin. Yere bırakın serbest olsun siz müdahale etmeyin. Yapar sıkıntı yapmayin
Sevolay Minnakanne1 gelişiminde bi sıkıntı yok çok şükür bu ay kontrolde söylemeyide unuttum insan ister istemez kafaya takıyor
Sevolay BuzluLatte var ama sanırım biraz üşengec ben döndürürken dediğim gibi bazen izin veriyor bazen kendini kasıyor
Cello Benim kızımda hersyei 9 aylıkken yapmıştım ilk donmesi ilk dişi ve emekleme aynı ay içerisinde 😂😂şuan 9 yaşında🥰 her çocuk farklıdır unutmayın
Saada Benim de böyle bir konum vardı burda, bebeğim 7 ay 21 günlük, daha 2-3 hafta oldu dönmeye başladı, merak etmeyin, kendi zamanında bütün hareketleri yapacaktır, sadece oyun halısında daha çok zaman geçirmesini sağlayın♥️
Deletedmom_87 Sevolay üzülmeyin benim bebeğim yedi aylıkken dönmeye başladı her bebeğin gelişimi farklı oluyor işte
Niisaa Sevolay benim oğlum 3 aylıkken dönmeye başladı bıraktığın yerden uzaklaşıyordu 1 1.5 ay öyle gitti şimdi 8 aylık dönmüyor mesela keyifleri nasıl isterse her bebeğin gelişim süreci farklı gelişimden hariç birde canlarının istemesi varr