Sizce neden bebeğim 11 aylık olmak üzere ve son 2 aydır 10/ 15 günde bir burun akıntısı öksürük yaşıyoruz 🤧 geçen hafta cuma antibiyotik bitirdik dün yine başladı 😭burun akıntımız hiç durmuyor sürekli akıyor arada koyu kıvamlı arada su gibi sürekli hapşırıyor her hapşırmasında tüm burnu boşalıyor ama 2 dakikada bir tekrar doluyor öksürüğümüz çok az kulaklarına vuruyor artık antibiyotik kullanmak istemiyorum doğall yollarla önerisi olan anneler özellikle burun akıntısı ve öksürük için öneriniz var mı 🤧