Sinemkaan25102022 6 ayımız 2 gün sonra bitiyor. Tam 6 aylıkken yoğurtla başladım. Gece yatmadan formül mama veriyorum. Gece yetmiyor gibi çünkü sütüm.
İlk ay hep tadımla geçtiği için çorba yapacak kadar malzeme çıkmıyor ne yazık ki. Kabak, balkabağı, patates, muz, elma, armut , brokoli, pirinç, pirinç unu, bebek irmiği, son günlerde de yumurta sarısı yedik. Listemiz bu kadar.
Ben bebek tarhanası almıştım bir onu verdim. Bir de yoğurt sevdiği için çoğu şeyi ona katıp veriyorum.
Emekleme kısmına gelirsek daha bir kaç gün önce bacakları ve kolları üzerinde durup kalkmaya başladı ama öne değil arkaya atabiliyor kendini.
Diş ağrısı için çoğu kişi jel kullanıyor ama karşıyım o kadar kimyasala. Aşırı aşırı zorlamadı henüz. Zorladığında calpol verdim o da max 2 kez. Ama henüz çıkaramadık.
İlk aylarda gazlı olduğu için kucağımda pışpışlayıp uyutuyorum zor oluyor 🤷🏻♀️