Ebruozkrnfl Bucadayız oyun grubu yapabılecegımız anneler iletışim kuralım ısteyen varsa yalnızız İzmir’de arkadaş edinelim istıyoruz 🙏❤️
Gokceninannesi35 Ebruozkrnfl ben de gelmek isterim. Bucadayım ama bebeğim 4 aylık olacak. Oyun grubu için küçüğüz sanırım
Masalumay22 Gokceninannesi35 @Ebruozkrnfl benim bebeğim de 3 aylık, küçüğüz daha ama bende katılmak isterim, maksat diğer annelerle sosyalleşmek 🌼
Evrem94 Tatlisoglum ben karşıyakada oturuyorum. Kızımı çiğlideki oyun grubuna götürüyorum. Beraber gidebiliriz isterseniz. Sizin bebeğiniz kaç aylık 🥰
Badearya Gokceninannesi35 bende inönü mahallesinde oturuyorum adile naşit parkının orda 11 aylığız bizde
Fatma56 Ebruozkrnfl öyle oldu zaten egepol international hastanesinde ikizlerdi benim bebekler erken doğum oldu sezeryanla alındı 20 gün küvezde kaldılar hatta o hastenedi ki doktorumuz hese coşardı