Kızlar merhaba. 20 aylık bebeğim kendi beslenemiyor ben yedirmek durumunda kalıyorum.Ayrıca çok fazla yemek seçmeye başladı ne yapacağımı şaşırdım önerisi olan var mı? Kendi yemesini nasıl teşvik edebilirim? Tabağına tatlı şeyler koyunca ilk onları yiyor geri kalanına dokunmuyor sürekli de yenmez ki yardım….