simiyyy bizde 22aylıgız bizimde arada oluyor gece hiç bişey yokken birden uykudan ağlayarak uyanıyor, tam uyanmış gibi de değil ve gerçekten değişik korkutucu bi ağlama. Bende çok korkuyorum sakinleştrmeye çalışıyorum ama sürüyor baya. Ağlarken söyleniyor bide sanki bişeye kızar gibi. Tamam annecim geçti annecim yanındayım diyorum sarılıyorum tıpışlıyorum zor sakinleşiyor. Uyku teröründen korkuyorum bende ama inşallah değildir.