Merhaba anneler, şimdi oğlum 8ay 4günlük. Sadece sol alt ön kesici dişi patladı, hafiften uzama da var. Sağda hiç belirti yok, beyazlama bile yok. Bu normal midir? Ön kesiciler birlikte ya da art arda çıkmaz mıydı? Her gördüğüm bebeğin altta iki dişi oluyor ya ondan merak ettim. Sağdaki neden çıkmadı acaba?