Sütünüzün yettiğini düşünüyorum eğer fışlıyosa hemşire bana doyduğunu çişli bez sayısından anlarız demişti çişini çok yapıyosa doyuyodur ben sütümü dut kurusuyla kuru incir üzüm hatta kabak tatlısıyla arttırdım doktorumda bol bol et tavuk ye demişti bide sütüm yetmiyo düşüncesinden çıkın her şey kafada bitiyo