Kızlar bugün oğlum ameliyat oldu kasık fıtığı aynı zaman da sünnet . Taburcu oldu evdeyiz doktor söyledi ama yaşayan kişinin tecrübesi başka oluyor . Nelere dikkat ettiniz kaç günde aşçısı hafifledi .şarjı var ama çişini yapınca ıslandı sorun olmuyor dedi ama yine de tecrübelerinizi durmak istedim .