36+5 günlük doğum yaptım bebeğim sekiz gündür düşük kan şekeri nedeni ile kuvezde. Çok zor bulunan bir ilaç istediler bizden proglicem diye onu bulduk onu kullanınca şekeri kontrol altına alındı. İlacı yavaş yavaş azaltiyorlar tamamen kesip kontrol edicekler mis. bu sorundan dolayı bebeği kuvezde olan aynı sorunu yaşayanlar varmı acaba