Gezginanne35 Çocuk ürolojisi bölümüne randevu aldım öğretim üyesi özel muayene diye geçiyor. Kontrol ettikten sonra kaç güne randevu veriyor sünnet için? ücretli mi oluyor. Yaptiranlar tecrübeleriniz nelerdir memnun kaldınız mı?