Lasolax088 benim bebeğim çok gazlı bir bebekti o dönemde sadece hipp şyi geldi sma humana kullandım sonra be itayi kullandm şuan aptal kullanıyorm ama aptamil biraz ağır bir mama hippi öneririm size. Benim bebeğim artık 6,5 aylık olduğu için aptal daha uzun süre tok tutuyor o yüzden aptale geçtim. Sizin döneminizde hipp kullandık kabızlık gaz hiç sıkıntı yapmadı benm bebeğim gibi gazlı r benekte bile