Valla anneler doğanın mantığına ne kadar ters de olsa aynısını yaşıyorum. Gündüz kucakta 5-10 dk lık şekerlemeler anlçca yapıyor. Bunları toplasan 1-1,30 saat etmez. Gece saat başı uyanıyor ve tekrar uyuturken de en az 1,30 saat geçiyor. Toplasan 5-6 saat etmez bile. Aç mı demeyin onu da göz önünde bulundurup mama takviyesi ile de denedim. Durum değişmiyor. Uykusuz bir bebek.. hep yorgun, hep mızmjz bu yüzden. Emip uyuyan bebekleri hep inrenmişimdir..