Bahadir1812 benim de 2 ay 6 günlük 25. Gününden veri uğraşıyoruz geçirmek için. Bana madecassol ile anestol verdiler onu kullanıyorum. Zeytinyağı sürüyorum ve de birazcık içiriyorum. 3. Ay kontrolünde bakacak doktoru. Çok zor bir durum. Ağlama krizleri falan. Allah yardımcımız olsun inşallah. Çaresizlik çok zor.