Bana kalırsa bir şey yapmayın, ateşi çok yüksek değil. Anormal bir durum varsa vücut duruma ateşle tepki versin, bağışıklığı devreye girsin. Eğer 3-4 saate düşmez veya artarsa müdahale edin bence. Bir de üzerindeki kıyafetleri bir kat inceltin, emiyorsa sık sık emzirin harareti gitsin ve bu sürede takip edin bakalım. Biraz daha küçükken aynı derecelerde ateşle doktora sorduğumda bu kadar ateş ateş değil demişti ve söylediklerimi önermişti.