Kızlar bebeğim pazar gününden beri aşırı huysuz , sürekli ağlıyor kucak istiyor , yerine bırakınca çığlık kıyamet ağlıyor , altını açmamı çok severdi o bile kabusa döndü. Ateşi felan yok , bir ara yeşil kaka yaptı ama geçti. Huzursuzluk hali var sürekli 🥺