18 aylık kızım hala hamileymişim gibi bana yapışık yaşıyor. Gercekren nasıl anlatayım bunu bilmiyorum yemek yiyorum üstüme tırmanıyor yere koymaya çalışınca ağlamaya başlıyor bi yere gidiyorum asla ama asla kucağımdan inmiyor yere koltuğa en dibime koysam bile yok ağlayıp zırlayıp oramı biramı çekiştirip üstüme çıkıyor. En basiti bugün teraviye gittim yok asla kıldırmıyor yarıda kaldı namaz. Camiden çıkmak zorunda kaldım. Üstüme çıkıyor tırmanıyor ağlıyor ne yapıp edip o namazı bana kıldırmıyor. Bi de katılma huyu var ne yapacağım bilmiyorum. Tükendim artık çok yoruluyorum. Nr yapabilirim biraz nefes almak için