Bebeğim aştı aylık oldu ve aşırı sinirli inatçı bi hale büründü. Hasta oldu ilaçları asla içmek istemiyo, burnu tıkanıyor asla açtırmak istemiyorum sürekli kafasını çeviriyor ve gülümsemesi çok çok azaldı. Hasta olduğu için mi yoksa 6. Ayda böyle mi oluyor acaba? Yaşayan var mı?