Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
4.cu ay aşılarımızı olduk
hsyn
Insallh atesimiz cikmaz
nana91
hsyn
biz de bugun olduk. Ates degil ama cok huysuz 12 den beri agliyo 😞
Svmgncr
hsyn
ıkı ası mı olacak bızde 4. Ay asısı olacagızda
hsyn
nana91
benm suan iyi bakalm gece gorecegiz
Nevsevmom
Yaa iki gün sonra bizimde var 🥺
hsyn
Nevsevmom
rahatlikla atlatirsinuz insallah
Nevsevmom
hsyn
inşallah yaa
hsyn
Svmgncr
2 tane bacak
Pnrbirce
Bizde bugün aşımızı olduk kızlar ama bi sıkıntı olmadı normal geçti günümüz ☺️