Svgcarim hayır seninki gayet iyiymiş bana hiç kimse persentil dışı demedi ama ben çok evham yaptım. Doğum kilosu ve doğum boyu doğum baş çevresi önemli yazar mısın ? Birde bebeğin kız mı erkek mi o da çok fark edıyor?
Bizim tomoğrafi vs çekildi suturlar ıncelendı herhangı bıseye rastlanmadı ve genetik test yaptırdık çok şükür bişi çıkmadı. Çoçuk nörolog doktoru dedi ki yapısal bu minyon bi bebek. Benim kafama cekmiş benimde çok çok ufak bedenim kafam yüzüm. Yani ufak derken yaşça çok çok küçük gösterıyorum. Kafa çevremde doğal olarak ölçüldü çok ufak çıktı topluma göre.