Benim de bebeğim 5 aylık sadece anne sütüyle besleniyor bende tutmuyorum eğer mama takviyesi veriyor olsaydım belki denerdim bende tutmayı ama çocuğumun da hakkına girip beslenmesini gelişimini etkilemiş olmak istemiyorum. Emziren annelerimiz tabi herkes kendi bilir ama Rabbim bu konuda kolaylık sağlamış tutmayabiliriz sonrasında durumumuz el verildiği zaman borçlarımızı ödeyeceğiz inşallah.