Merhaba anneler, kızım 25 aylık
1 yaşından beri klozete kakasını çişini yapıyor , ben ara ara tutuyordum tuvalete, hamile olduğum için tuvalet işini doğumdan sonraya bırakmıştım . 1 ay önce Doğum yaptım . Şimdi hareket olarak kısıtlılığım yok . Ara ara tuvalete yine tutuyordum . Düzenli tutmaya başladım ama bezi bağlıydı hep , sonra bir gün tuvaleti yapınca bez bağlayacaktım tekrar, anne takma dedi . Bende anlattım çıkarırsan bi daha takamayız . Beze by by deriz. Sende bizim gibi çişin gelince tuvalete gitmen gerekir kilot giymen gerekir falan, hepsine tamam dedi. Gittik kilot seçtik giydi falan, şimdi özetle soruma gelecek olursak. Gece alt ıslatmıyor . 2 defa tuvalete kaldırıyorum.
Eğitimin 7. Gününe geldik .
1 kere gece ıslattı , oda 2. Günüydü ben saati kaçırdım 10 dakka ile Altını ıslatmış oldu .
İdrara gelince söylemiyor. İlk 3-4 gün yaptıktan sonra söylüyordu ,
7 günde 4 defa idrar kaçırdı altına, onun harici hep ben çişe tuttum , altına kaçırmadı yani , ama ben sık sık 2-3 saate bir çişe götürüyorum o yüzden altına kaçırmıyor .
Kaka da problemimiz yok . Kaka gelince söylüyor. Anne kaka geldi diyor. Ama idrarı ben götürmesem söylemiyor. Bi kaç kere denedim . Altına kaçırıyor o zaman . Yani bunu nasıl alıştırabilirim. İdrarı gelince kendi söylesin istiyorum. Teşekkürler 🙏